niedziela, 11 stycznia 2015

Internetowa Miłość

Prolog- Jak to się zaczęło

Wszystko zaczęło się 8 kwietnia, kiedy wieczorem bardzo mi się nudziło. Weszłam na portal gdzie poznałam pewnego chłopaka pisałam z nim bardzo długo, aż w końcu wymieniliśmy się adresami poczty. Nasze rozmowy trwały godziny i ciężko było nam się rozstać. Nigdy się nie widzieliśmy a już coś do siebie czuliśmy, obrazu coś pomiędzy nami było. I tak oto się stało. Przypadkiem. 12 kwietnia o godzinie 22:22 już byliśmy razem. Bardzo szybko i może nikt w to nie uwierzy ale tak było. 
_________________________________________________________________________________
Mam nadzieje że zaciekawiłam, to mój wpis i mam nadzieje że wam się spodoba. Już bardzo niedługo ukaże się 1 rozdział opowiadania "Internetowa Miłość".

2 komentarze:

  1. Świetne! Czekam na więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że dość zaciekawiłaś mnie tym prologiem... Czytam dalej!

    OdpowiedzUsuń